nejdříve v 10:00
zadejte adresu

Nejčastější dotazy

Co znamená v košíku volba „Jsem ochoten počkat až do…“?

Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na Vaši objednávku. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete Vaši objednávku ve 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00. Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni Vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy je naše provozovna nejvytíženější. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste Vaši objednávku dostali nejraději v 12:30.

Jak zaplatím online?

Platba online je velice jednoduchá – nejprve musíme ale objednávku schválit, tzn. po odeslání objednávky se vám neotevře platební brána, jako tomu bývá v e-shopech, ale čekejte prosím na schválení objednávky, které dorazí do několika málo minut e-mailem. Pokud objednávku schválíme, v tomto e-mailu bude i odkaz, kterým se dostanete na platební bránu Borgun, kde můžete již zaplatit. Pozor – pokud to nestihnete do 5 minut, systém objednávku automaticky zruší.

Online platba záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte z košíku.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v zákaznické podpoře. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v restauraci k e-mailu vůbec nemá přístup.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Není v tom nic osobního :) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich kuchařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr. Určitě taky pomůže, pokud použijete možnost Jsem ochoten počkat až do…

Rozvoz do 75 minut …

Doručení do 75 minut je pouze po Plzni – rozvozová zóna A

Ostatní zóny rozvozu rozvážíme obvykle do 90 min, nebo dle domluvy.

V případě zpoždění objednávky, Vás bude kurýr telefonicky kontaktovat, kdy je schopen objednávku doručit. 

Kolik zaplatím za rozvoz?

Cena rozvozu je od 19,– do 99,– Kč dle rozvozové zóny. Více najdete viz. Obchodní podmínky.

Kam si můžu objednat?

Rozvoz je možný po Plzni, ale i do vzdálenějších oblastí kolem Plzně, viz. Obchodní podmínky – mapa rozvozových zón. Je možný individuální rozvoz mimo určené zóny, kontaktujte nás.

Kebab ještě nepřijel?

Pokud se Vám zdá, že od objednávky uplynula již dlouhá doba (min. 60 minut), ověřte si její stav na zákaznické podpoře. Taktéž si objednávku ověřte v případě, že Vám nepřišlo do 10 min. potvrzení o její realizaci.

Nejoblíbenější restaurace objednávejte na: WWW.JIDLODOMUPLZEN.CZ